Gestionare reclamatii clienti
EU Consulting va propune: Gestionare Reclamatii Clienti (Training personalizat pe profilul companiei).
Acest program de training permite personalului instruit sa inteleaga importanta serviciilor de calitate livrate care sa asigure avantajul competitiv al organizatiei, crearea unei atitudini proactive in comunicarea cu clientii. Printre principiile de baza se numara tratarea Neconformitatilor legate de clienti, cerintele acestora, notificarile trimise clientului si masurarea satisfactiei obtinute.
Printre aspectele care prezinta o atentie deosebita se regasesc:
-Recunoasterea beneficiilor aduse de raportarea la standardele pentru livrarea serviciilor
-Manifestarea unei atitudini pozitive fata de client si cunoasterea modului de abordare al clientului in functie de tipologia lui
-Comunicarea eficienta si structurata cu clientul astfel incat sa se obtina informatiile esentiale necesare colaborarii
-Insusirea tehnicii de apreciere a limbajului profesional intre cele doua parti implicate in comunicare
Obiectivele programului de training:
– Formarea de personal direct la locul de munca si pe pozitia pe care acesta o ocupa/ va ocupa
– Trainingul se efectuaza exact pe task-urile pe care persoana intruita le are de realizat
– Beneficiu triplu pentru client:
– Task-uri/ pozitie acopertia pe perioada traingului
– Nu este nevoie de alte resurse blocate pentru training
– Persoana instruita va avea parte de cel mai eficient training, el fiind realizat practic si exact pe job-ul si situatiile/ activitatile pe care aceasta le are de efectuat zilnic
Detalii livrare:
Destinat: Dep. Calitate
Locatie: variaza in functie de criterii
Durata: 3 zile
Participanti: max. 6
Limba: Ro, En
Evaluare: Da
Certificat: Da