loader image
Pentru ca angajatii dumneavoastra reprezinta cea mai importanta resursa, Modulul trateaza ceintele Sistemui de Management al Mediului in conformitate cu standardul ISO 14001:2015 intr-o formula personalizata.

InterEvolution

EU Consulting va propune: InterEvolution. Un program complet de dezvoltare a competentelor personale si abordarea schimabrii la nivelul organizatiei. Schimbarea presupune in general ajustarea continua a vietii. Intr-o organizatie, la fel ca in orice alt ecosistem, este important sa ai capacitatea de a te adapta la conditiile externe din mediul de operare, in paralel cu mentinerea stabilitatii pe plan intern.

Nu exista o metodologie a managementului schimbarii care sa se potriveasca oricarei companii, dar exista un set de practici, instrumente si tehnici care pot fi adaptate la o varietate de situatii. Managementul schimbarii se aplica la toate nivelele organizatiei si implica corelarea principiilor de strategie cu obiectivele asumate pentru o perioada determitata.

In cadrul InterEvolution prin modulele de curs dedicate construim materiale de dezvoltare personala la nivel individual si de grup, in conformitate cu obiectivele strategice propuse, personalizate conform profilului organizatiei, cum ar fi:
· discursuri motivationale
· workshopuri
· consiliere individuala
· coaching
· mentoring

Descrierea Pachetului
· Sesiune de evaluare si cunoastere segment companie/ department, zona de aplicare a metodologiei Schimbarii
· Creare/ setare/ definire obiective strategice stabilite si aprobate de Management pentru o perioada determinata
· Evaluare si stabilire resurse alocate (timp, materiale, persoane implicate)
· Evaluare si stabilire roluri si Indicatori cheie (Who does What)
· 8 Module de training cu livrare lunara avand tematica orientata catre obiectivele strategice propuse
· Raportul de analiza a schimbarili rezultate prin prisma strategiei aplicate
· Certificate de absolvire pentru programul InterEvolution si cunostintele dobandite

Locatie: In locatia clientului
Participanti: maxim 10 persoane
Limbi disponibile: EN; RO
Destinat: Departamentelor : Inginerie, Calitate, Resurse Umane, Middle Management, Contabilitate, Mediu si Imbunatatire Continua


Ce este important in managementul schimbarii organizationale?
In managementul schimbarii, primul pas este constientizarea reactiei pe care o avem la schimbare.
Al doilea pas este abordarea schimbarii care poate fi pasiva sau activa: asta presupune gestionarea modalitatii de actiune sau inactiune pentru a determina atingerea obiectivului dorit? Atunci cand o organizatie se opune schimbarii, inseamna ca accepta atingerea unui obiectiv, printr-o singura modalitate, cea propusa initial. Adaptarea la schimbare a unei organizatii este influentata de doua aspecte importante: obiectivele propuse si rezultatele obtinute in realitate. Cu cat este mai mare diferenta dintre cele doua, cu atat mai grea devine adaptarea.

O abordare noua pentru gestionarea schimbarii – incepand cu echipa de conducere si apoi implicarea resurselor implicate trebuie dezvoltata in timp si adaptata adesea pe masura ce schimbarea se produce in organizatie.

Abordarea privind gestionarea schimbarilor ar trebui sa fie complet integrata in proiectarea programului si luarea deciziilor, atat informand, cat si aplicand Schimbarea in directia strategica aprobata de management. Acesta ar trebui sa se bazeze pe o evaluare realista a istoricului, pregatirii
si capacitatii de schimbare a organizatiei.

Cand experientei i se alatura inovatia, succesul afacerii tale devine realitate!

Solicita sesiunile InterAction! de training!